Jaké jsou typické marketingové cíle?

Typické marketingové cíle zahrnují:

  1. Zvýšení povědomí o značce: Cílem je zvýšit povědomí o vaší značce mezi cílovou skupinou a posílit její značku.
  2. Zvýšení prodeje: Cílem je zvýšit prodeje vašich produktů nebo služeb, a to buď prostřednictvím zvýšení počtu zákazníků nebo zvýšením průměrné objednávky zákazníka.
  3. Získání nových zákazníků: Cílem je získat nové zákazníky, kteří dosud vaše produkty nebo služby nevyužívali.
  4. Zvýšení loajality zákazníků: Cílem je zvýšit loajalitu zákazníků, tedy jejich ochotu opakovaně nakupovat u vás a doporučovat vás dalším lidem.
  5. Zvýšení tržeb: Cílem je zvýšit celkové tržby z prodeje produktů nebo služeb.
  6. Zvýšení zisku: Cílem je zvýšit zisk z prodeje produktů nebo služeb.
  7. Zvýšení návštěvnosti webových stránek: Cílem je zvýšit počet návštěvníků vašich webových stránek.
  8. Zvýšení zapojení na sociálních sítích: Cílem je zvýšit počet lajků, komentářů a sdílení vašich příspěvků na sociálních sítích.

Marketingové cíle by měly být specifické, měřitelné, dosažitelné, relevantní a časově ohraničené (SMART).

Potřebujete zajistit pro svůj webový projekt, stránky nebo eshop internetový marketing a hledáte skutečné odborníky? Kontaktujte nás, rádi vám v pomůžeme.

Přejít nahoru