URL adresa je jedním z nejdůležitějších prvků, na které se zaměřuje optimalizace pro vyhledávače – SEO. Optimálně navržené adresy výrazně zlepší pozici vašeho webu v SERP, zvyšují proklikovost, a tím pádem i počet návštěvníků.
Proč by měl být správný formát URL adres?
Co znamená optimalizace URL adres?
Optimalizace URL adres může zahrnovat změny v hloubce hierarchie webové adresy, v živém chatu a odkazových schématech.
Co je to “friendly URL”?
Friendly URL jsou snadno čitelné URL adresy, které jsou přátelské pro uživatele i pro vyhledávače.
Jaký je rozdíl mezi statickými a dynamickými URL adresami?
Statické URL adresy zobrazují informace přímo v řádku URL. Na druhé straně obvykle dynamické URL adresy obsahují řetězec parametrů, které předávají data do snadno čitelného textového formátu, ale mohou obsahovat speciální znaky a mohou být obtížné pro čtenáře i pro vyhledávače.
Co úspěšně zlepšuje SEO ranking?
Jak mohu optimalizovat hloubku hierarchie URL adres?
Optimalizace hierarchie URL adres se provádí většinou jednoduše snížením počtu podadres. Důležité je použít vhodná tematická klíčová slova s cílem zlepšit indexaci a zpřehlednit adresy.
Měl bych používat státus kódy pro správné RedirectToCanonical?
Status kódy jsou nejdůležitější při přesměrování konečné URL adresy, abyste se vyhnuli duplicitám. Jsou základním prvkem RedirectToCanonical – kód 301 je použit pro trvalé přesměrování a kód 302 pro dočasné.
Jak se mohu vyhnout problémům s duplicitním obsahem?
Problémy s duplicitním obsahem by měly být řešeny v případě, že máte každou stránku se stejným obsahem – to může negativně ovlivňovat SEO. Ověřte, zda je stránka s čistým kódem, použijte atribut rel = „canonical“ nebo nastavte preference indexování u vyhledávačů.