E-mail marketing: jak správně oslovit své zákazníky a zvýšit prodej

Perex: E-mail marketing je stále oblíbenou a účinnou metodou, jak oslovit potenciální zákazníky a posílit vztah se stávajícími. V tomto článku vám poradíme, jak správně navrhnout e-mailovou kampaň a jaké postupy použít, abyste dosáhli co nejlepších výsledků.

Jak správně navrhnout e-mailovou kampaň?

Jaký je nejdůležitější prvek e-mailu?

Nejdůležitější prvek e-mailu je jeho předmět. Ten by měl být krátký a výstižný, aby zaujal a přilákal pozornost.

Kolik by měl být text e-mailu dlouhý?

Text e-mailu by měl být stručný a výstižný, ne více než dva až tři odstavce a doplněný o prodejní obrázky a odkazy.

Jakou cílovou skupinu oslovit?

Určení a cílení na konkrétní cílovou skupinu je velmi důležité. Zvažte, kdo jsou vaši potenciální zákazníci a jaký mají zájem. Následně vám to pomůže v navržení správného obsahu a zvyšuje se tak pravděpodobnost konverze.

Co dalšího je potřeba mít na zřeteli při e-mailové kampani?

Jaké jsou nejčastější chyby v e-mailovém marketingu?

Nejčastější chybou je nesprávný čas odeslání e-mailu a rovněž špatně navržená e-mailová kštice. Když k tomu přidáme e-mail s chybným předmětem, je jisté, že se budeme potýkat se špatnými výsledky.

Může být e-mailová kampaň automatizovaná?

Ano, dnešní marketing zabývající se e-mailem umožňuje automatizaci celého procesu spojeného s e-mailovou kampaňí. To umožňuje snížení chyb, zlepšení informací a následné zvýšení konverze.

Je důležité sledovat úspěšnost e-mailové kampaně?

Sledování a vyhodnocování výsledků kampaně je neodmyslitelnou součástí úspěšného e-mailového marketingu. Hodnotit by se měl otevírací poměr, konverzní poměr, storno poměr a obecný úspěch celé kampaně.

Potřebujete zajistit pro svůj webový projekt, stránky nebo eshop internetový marketing a hledáte skutečné odborníky? Kontaktujte nás, rádi vám v pomůžeme.

Přejít nahoru