Perex: E-mail marketing je stále oblíbenou a účinnou metodou, jak oslovit potenciální zákazníky a posílit vztah se stávajícími. V tomto článku vám poradíme, jak správně navrhnout e-mailovou kampaň a jaké postupy použít, abyste dosáhli co nejlepších výsledků.
Jak správně navrhnout e-mailovou kampaň?
Jaký je nejdůležitější prvek e-mailu?
Nejdůležitější prvek e-mailu je jeho předmět. Ten by měl být krátký a výstižný, aby zaujal a přilákal pozornost.
Kolik by měl být text e-mailu dlouhý?
Text e-mailu by měl být stručný a výstižný, ne více než dva až tři odstavce a doplněný o prodejní obrázky a odkazy.
Jakou cílovou skupinu oslovit?
Určení a cílení na konkrétní cílovou skupinu je velmi důležité. Zvažte, kdo jsou vaši potenciální zákazníci a jaký mají zájem. Následně vám to pomůže v navržení správného obsahu a zvyšuje se tak pravděpodobnost konverze.
Co dalšího je potřeba mít na zřeteli při e-mailové kampani?
Jaké jsou nejčastější chyby v e-mailovém marketingu?
Nejčastější chybou je nesprávný čas odeslání e-mailu a rovněž špatně navržená e-mailová kštice. Když k tomu přidáme e-mail s chybným předmětem, je jisté, že se budeme potýkat se špatnými výsledky.
Může být e-mailová kampaň automatizovaná?
Ano, dnešní marketing zabývající se e-mailem umožňuje automatizaci celého procesu spojeného s e-mailovou kampaňí. To umožňuje snížení chyb, zlepšení informací a následné zvýšení konverze.
Je důležité sledovat úspěšnost e-mailové kampaně?
Sledování a vyhodnocování výsledků kampaně je neodmyslitelnou součástí úspěšného e-mailového marketingu. Hodnotit by se měl otevírací poměr, konverzní poměr, storno poměr a obecný úspěch celé kampaně.