V současné době patří programmatic reklama mezi nejefektivnější způsoby, jak oslovit potencionální zákazníky online. Jedná se o automatizovanou reklamní technologii, která se snaží poskytnout zákazníkům jen ty reklamy, na které mají zájem. Programmatic reklama umožňuje provozovatelům webových stránek získat vyšší výnosy za reklamy, jelikož se cena reklamy automaticky upravuje na základě cílování, které je provozovatelům webových stránek poskytnuto.
Proč je programmatic reklama tak účinná?
Jak funguje programmatic reklama?
Reklamní prostor se draží během několika milisekund, a to tak, aby byl zobrazen uživateli, který splňuje kritéria pro cílení, které určuje inzerent. Zkrátka, pokud máte eshop, a chcete oslovit uživatele, kteří navštívili stránku vašeho produktu, investujete do programmatic reklamy. Pokud zároveň uvádíte svoje produkty v určité cenové kategorii, můžete programmatic reklamu nabízet u zařazení mezi určitou cenovou hladinu. Jedná se o úsporný způsob, jak ušetřit náklady na reklamu.
Pro koho je programmatic reklama určena?
Programmatic reklama je určena pro menší i velké inzerenty, především pro majitele a provozovatele eshopů a webových stránek, kteří chtějí získat vyšší výnosy z reklam. Je ideální pro ty, kteří chtějí optimalizovat svůj rozpočet na reklamu a investovat do cílení potencionálních zákazníků, díky čemuž ušetří náklady na reklamu.
Kde se dá programmatic reklama nejlépe využít?
Programmatic reklama se dá využít prakticky na jakékoliv platformě, jako jsou například Facebook, Instagram, YouTube, Google Ads a mnoho dalších. Je výhodná hlavně pro menší i velké inzerenty, kteří chtějí zasáhnout co nejširší publikum.