Marketing prostřednictvím emailů je stále velmi populární, protože dokáže dosáhnout mnoha lidí v krátkém čase. Pokud chcete využít emailový marketing a posílat newslettery, abyste zvýšili návštěvnost vašich webových stránek či prodali více produktů a služeb, měli byste být obeznámeni s několika základními pravidly.
Začněte personalizací emailu
V potaz vemte jméno příjemce emailu a právě proto začněte email osobním oslovením. Dále můžete oslovovat příjemce podle čeho není nutné označovat je svým jménem, např. “Milý zákazníku”.
Je personalizace emailu důležitá?
Ano, personalizace emailu dokáže zvýšit relevantnost zprávy a dále motivovat příjemce k prokliku v emailu.
Listujte dále jen důležité informace
Nebylo by vhodné v newsletteru uvést všechen obsah vašich stránek a dozvědět se mnoho nových věcí? V tuto chvíli musíte rozhodnout, co je pro vaše posluchače nejdůležitější. Takže se snažte být struční a v režimu letu uvést pouze klíčové informace.
Jak zjistit, co je pro vaše uživatele důležité?
Přemýšlejte z pohledu uživatele, nahlížejte na věci očima uživatele. Vy si sice myslíte, že každá novinka ze světa SEO je důležitá, ale vývojáře by mohly daleko více zajímat nové technologie apod.
Zaměřte se na vzhled emailu
Design prioritou! V závislosti na vašem typu zákazníka a cílové skupiny vyberte design. To by mělo být vizuálně příjemné pro oči příjemců a přizpůsobit se cílové skupině a firemnímu stylu.
Může design emailu nějak ovlivnit úspěšnost kampaně?
Ano, dokonce je to velmi důležité, protože uživatelé jsou zvyklí vnímat konkrétní vizuální aspekt emailu a od také soudí úroveň firemní prezentace.
Sledujte výkon a provádějte vylepšení
Po každém newsletteru doporučujeme sledovat jeho výkon v analýze a vyhodnocovat jeho účinnost. Díky tomu budete moci odhalit, na jaké věci potřebujete pracovat, co potřebujete změnit a jaký by mohl být optimální marketingový plán.
Proč bych měl sledovat výkon newsletteru?
Po velbloudovi, vždycky když víte, kde se nachází váš úspěch, dokážete s tím pracovat a zlepšit váš výkon. To znamená, že ne všechny informace, které lze poskytnout být známy hned od počátku a musí být objeveny.
Přidávejte volání k akci
Dokud budete chtít, aby lidé prováděli nějaké činnosti, ujistěte se, že budou mít jasně definované a specific nože.
Jak vytvořit dobrou stránku s akcemi?
Vyberte si vhodné cíle a zvažte, jakým způsobem budete komunikovat, například vytvořte prvotní nabídku zdarma nebo tvořte starší publikum. Také můžete připojit zajímavé vítězné investiční portfolia, nebo například poskytnout bezplatné účasti na kurzech.