5 nejčastějších chyb při správě online reputace a jak se jim vyhnout

Jaký dojem zanechává vaše firma na internetu? Na druhé straně obraz firmy, propagovaný na sociálních sítích, může být jiný než vaše skutečná identita. Správná správa online reputace (Online Reputation Management) je nezbytnou součástí úspěšného online marketingu v dnešním digitálním světě. Chyby při správě online reputace se mohou stát osudovými pro on-line podnikání. Zde jsou nejčastější chyby, které je třeba se vyhnout.

Použití zastaralých či nesprávných SEO technik

Podobně jako stíhání nových trendů v oblasti SEO, musí být majitelé provozovatelé on-line projektů rychlí a přizpůsobiví i při vývoji nových online trendů z hlediska online reputace. Používání zastaralých nebo “black hat” SEO technik může snížit váš online profil a způsobit, že vaše stránky budou “spamboty” útočené. Zvažte využití služeb ONLINE MARKETINGSEO konzultanství nebo agentury ORM na správu online reputace pro optimalizaci vašeho SEO.

Co se stane, když používám zastaralé či špatné SEO techniky?

Používání zastaralých nebo špatných SEO technik může způsobit, že vaše stránky budou považovány za spam či dokonce mohou být z blacklistovány, což má za následek, že se tuto stránku nebude dařit. To může vést k menším návštěvám vašeho webu a tím i nižším prodejům a výdělkům pro vaše podnikání.

Nesprávné použití sociálních médií

Sociální média jsou v současnosti jednou z největších platforem pro propagaci produktů a služeb. Avšak nesprávný, neustálý a nepřiměřený online obsah může vést k vašemu on-line neúspěchu. Při vytváření obsahu buďte pozorní k tomu, co za obsah umisťujete. Nezapomeňte na kvalitu a spolehlivost obsahu, stejně tak jako na striktní časování příspěvků.

Na co byste měli myslet při vytváření obsahu pro sociální média?

Při vytváření obsahu pro sociální média byste měli myslet především na to, zda je váš obsah kvalitní a spolehlivý. Zároveň nezapomeňte na striktní časování příspěvků tak, aby byl obsah viditelný pro co nejvíce uživatelů.

Nedostatečná monitorování online diskusí

Když jste online, nevíte, kdo co říká o vás a vašich produktech. Monitorování online diskuze je důležité pro to, aby bylo možno udržovat vaši online reputaci. Rychlá reakce na negativní zpětnou vazbu může pomoci eliminovat jakékoli škody na vaší on-line reputaci, jakékoliv zpoždění může již vést k nevratným negativním dopadům.

Proč je třeba monitorovat online diskuze?

Je důležité monitorovat online diskuze, aby bylo možno rychle reagovat na negativní zpětnou vazbu, což může eliminovat jakékoli škody na vaší on-line reputaci. Jakékoli zpoždění ale může již vést k nevratným negativním dopadům.

Chybějící analýza dat a výsledků

Při nuceném přizpůsobování se online marketingovým trendům mohou být análýzy dat a výsledků jedinou cestou, jak opravit stávající problémy nebo zlepšit vaši online reputaci. Analýza pomocí on-line nástrojů sice může být považována za nákladnou, ale v dlouhodobém horizontu může být účinná a pomoci vytvořit efektivní online kampaň.

Proč je důležité analyzovat data a výsledky?

Analýza dat a výsledků je důležitá pro zlepšení vaší online reputace a zároveň pro odhalení stávajících problémů. Bez analýzy dat a výsledků je těžké dojít k vhodnému řešení a optimalizaci vašeho online podnikání.

Nedostatek vhodné komunikace s uživateli

Pro zlepšení on-line reputace je důležité mít vhodnou komunikaci s uživateli. Je třeba mít vzájemnou výměnu zpětné vazby na vaši práci a produkty. Pro řešení problémů online s uživateli se můžete obrátit na OR online marketingové poradenství a služby ORM.

Proč je potřeba mít vhodnou komunikaci s uživateli?

Vhodná komunikace s uživateli poskytuje možnost zlepšit on-line reputaci vaší firmy a zároveň řešit aktuální problémy. Vzájemná zpětná vazba na vaši práci a produkty je nezbytná k posouzení účinnosti vašeho on-line podnikání.

Potřebujete zajistit pro svůj webový projekt, stránky nebo eshop internetový marketing a hledáte skutečné odborníky? Kontaktujte nás, rádi vám v pomůžeme.

Přejít nahoru